myPERI Kundportal

Upplev enkelheten med myPERI, där åtkomst till din projektdata är bara ett klick bort. Oavsett om du är på kontoret eller ute på en arbetsplats, säkerställer vår plattform att projektinformationen är lättillgänglig när du behöver den.

Våran kundportal är kostandsfri. 

Ett konto. All information samlad.

myPERI är designad för att göra arbetet kring byggprojektet enklare, snabbare och mer effektivt. Våran kundportal är tydlig och användarvänlig för att ni ska ha tillgång till all viktig projektinformation på en och samma plats. 

  • Nyckelfunktioner:
    • Tillgång till projektdokument som ritningar, följesedlar, fakturor och tekniska dokument dygnet runt. 
    • Enkelt att hitta information om alla våra system.
    • Överblicka och hantera all data sia din smartphone, sufplatta och dato.
    • Håll dig uppdaterad om status i din projekt. 

.

  • Så hur fungerar myPERI?
    Utforska den förbättrade myPERI kundportalen idag. Med en ny och modern plattform samt ökade funktioner som har skapats i samarbete med våra kunder, ger myPERI dig nu en ännu mer transparent och interaktiv användarupplevelse.